Snart nyår!

Nu har Märta nyss skjutsat hem mig, vi var på stan tillsammans ett tag. Fick höra lite av Erik i gallerian, längtar efter att han ska släppa en rock skiva. Jag träffade också mamma dära så hon bjöd mig på ett par nya leggings till nyår, glansiga! Tack älskade mamma! Så kollade vi runt lite på stan men vi hittade inte så mycket, skulle tro att det blir bättre efter nyår.

Jag längtar så till nyår, umgås med familj & parta med vänner! Kommer bli super!! Så åker Tomas upp med oss till Kåbban så vi åker på morgonen, ganska så tidigt eftersom han vill hinna åka lite skidor. Så det blir säkert bra! Snart kommer Christoffer hem också, så ska han väl göra sitt snus sen ska vi fara till pappa så bjuder han oss på en pizza eftersom dom ska på middag hos farmor och jag kanske till och med får sällskap av Märta på hockeyn, jag hoppas så. Det är så trist att sitta ensam dära..

Nåja, ska kika runt lite nu. Kanske uppdaterar sen. Ciao!


Vårat första nyår tillsammans, jag älskar dig lika mycket om min mer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback