Och vad nu?

Sitter i sängen med datorn, tur jag fick en platta med fläktar och stöd så man kan vicka upp den av Christoffer i julklapp, perfekt! Har ingen aning om vad jag ska hitta på nu.. Christoffer är och skjutsar en kompis så jag sitter här alldeles själv, jag hoppas han kommer hem snart så jag får krypa ner med honom och mysa.

Imorgon ska jag vara "barnvakt" åt min lilla sys. Susanne ska jobba, Pappa och Gabbis ska på middag så då återstod jag men vad gör man inte för småsyskonen? Klart man ställer upp för att bara sitta hemma. Bara hon slipper vara ensammen så, vi kanske myser på och spelar något spel tillsammans. Ha lite systeryster tid tillsammans.

Nåja, ingen aning om vad jag ska fördriva tiden med nu.. Kanske ska ta och spela nått spel så jag har någonting att göra iallafall. Sov gott på er allihopa iallafall, ciao!


Hittade en jätte mysig bild på mig och Pernilla. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback