Nu är man hemma.

Har just gjort lite läxa, Christoffer skjutsade hem mig efter att vi hade varit och lämnat tillbaka Tross till Janne. Så satt vi där och pratade ett tag och busade med Tross. Det har varit riktigt kul att ha han i helgen. Får hoppas på att vi har honom nästa helg också.

Idag for vi till Betty då vi hade vaknat och började baka lussebullar. Det bakades också Coccos Toppar, som blev jätte goda! Så blev vi bjudna på middag där. Kyckling och pommes som jag gjorde, det blev riktigt smaskigt! Tack för middagen svärmor :)

Nu är jag iallafall hemma, jag ska ta och se Ghost Whisperer sen ska jag se Desperate housewives också som jag missade förra veckan. Men först ska jag göra klart mina läxor. Ha en bra söndagskväll, ciao!



Bilderna är tagna av Betty.


Kommentarer
betty säger:

Tack själv för all hjälpen...mumms gotti gotti

2009-12-06 | 17:59:59
Bloggadress: http://bettynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback