Nu är datorn äntligen bestämd, väntar på besked.

Som vanligt så kan jag inte riktigt somna om då Christoffer farit till jobbet. Jag tror att det beror på att det blir kallare i sängen och att jag inte har någon att ligga mot. Så idag blev det att kliva upp klockan 8 och sätta sig här. Jag tror jag ska gå ner och äta frukost om ett tag, ta en dusch och göra mig klar inför dagen. Jag och mamma ska fara på banken så vi kan betala in räkningen från körskolan och sen tar vi ut pengar till min dator också. Jag skrev ett mail till Emil nyss och frågade om han har någon över av den jag ska ha så jag väntar på besked. Om han inte svarar så får jag be pappa ringa honom och höra. För har han en över så blir det att hämta den idag. Halleluhja, äntligen en egen dator. Det blir en HP Pavillion 17" med 500BG hårddisk osv. Nåja, ska nog klä på mig och gå ner nu. Linus är på besök här också, det är Gabbis barnbarn, en hur härlig kille som helst. Nåja, ha en bra dag! Ciao..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback