Klättring på hög höjd!

Jag kom för ett tag sen från skolan, vi började med engelska som var riktigt tråkigt. Jag var så trött i morse att jag ville bara lägga mig i sängen igen så fort jag var uppe. Sen då engelskan var klar så promenerade jag och Mimmi till bowlingarenan och mötte alla andra där. Så tog vi på oss utrustningen och började klättra, det var hur kul som helst men riktigt jobbigt. Jag är så trött i fingrarna och i handlederna! Pappa fick komma och hämta mig då jag även var trött i benen.

Christoffer kommer hit om ett tag, mamma kommer då hon har slutat så ska vi till körskolan och skriva in mig. Blir roligt att äntligen få börja med körkortet, jag ska plugga.. plugga & plugga mera. Men nu ska jag kika runt lite mer sen ska jag nog gå från datorn. Kanske blir lite tv och sen en dusch. Ha en bra helg. Ciao!


Jag & min älskade hund i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback