Julmiddag hos mormor & morfar..

Nu har Christoffer skjutsat hem mig till pappa, jag sitter och laddar mobilen och snart ska jag gå ner för att börja se Simpson maraton som är idag. Till frukost idag blev det färskt Grekiskt bröd med ost på, det var riktigt gott kan jag lova!

Igår var släkten bjuden på middag hos mormor och morfar, julmiddag. Var riktigt gott och roligt. Vi satt och pratade och jag tänkte visa en konveration mellan oss kring bordet:
Jag: Visst var det helgrillad ren vi åt på släktträffen mamma?
Mamma: Jo, det var det.
Jag: Jag som trodde att jag inte skulle tycka om ren..
Christoffer: Ja, jag trodde aldrig jag skulle tycka om bäver men det gjorde jag!
En liten stund går så hör man min morbror.
Janne: He - he.
Sen hör man från min andra morbror.
Stefan: Hahahaha!
Dom andra börja också skratta så sa
Christoffer: Ja, men trädgnagande bäver då!
Janne förklarade sen för mormor, morfar att på engelska kallar man det kvinnliga könsorganet för "beaver".

Nu ska jag gå och se Simpsons, So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback