Hemskt, så hemskt!

Hade tänkt berätta om vad som hänt idag..

På skolan så hade vi teori i en timma sen fick vi gå på lunch en timma tidigare då det var julbord. Jag är faktiskt ingen fantast när det gäller julbord, jag äter mest skinka, köttbullar och om det finns Robbans laxröra så tar jag extra av den! Men efter lunchen åkte vi till ett lägenhetshus bredvid Shell och målade i källaren där. Vi hann andra varvet på ena rummet och första på andra. Det var inte så himla roligt men det funkade iallafall.

Då vi slutade fyra så åkte jag buss till Step in och tränade i en och en halv timma. Det var så himla skönt, jag tror jag far dit imorgon igen! Jag måste verkligen börja sätta igång med träningen nu igen, har varit utan alldeles för länge känner jag.

Gabbis kom och hämtade mig då jag var klar så for vi till pappa och åt middag som stod framme på bordet, precis klar till då vi kom! Korv är inte min favorit men det går att äta iallafall. Pappa bjöd också på smulpaj till efterrätt!

För ett tag sen så såg jag klart "The Cove", den handlar om mass slaktandet i Japan av delfiner. Hur hemskt som helst. Och det värsta är att allting är sant, jag rekomenderar er verkligen att se filmen och dessutom bli medlem/donera till dom. Gå med i i deras facebook klubb här. Över 20 000 delfiner brutal mördas i ett år.

Hoppas ni går med i den, nu ska jag plugga lite körkorts teori. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback