Helt ändrade planer..

Igår blev det inte alls som det hade tänkt att det skulle bli. Christoffer hade varit förbi min morbror och då lånade han Tross för Janne skulle jobba idag. Så Christoffer kom och hämtade upp mig och vi for hem, såg film och bara myste. Sen har jag vaknat fram och tillbaka under hela natten. Så ringde Christoffers mobil tidigt på morgonen klockan kvart i 7. Han var tvungen jobba så jag fick bli hundvakt. Men inte gör det så mycket, Pernilla ska komma senare hit och umgås med mig så jag får mer sällskap än bara hund. Jag gick iallafall upp klockan sju och gick ut med honom, trodde nästan jag skulle drunkna i all snö som hade kommit. Iallafall så när jag kom tillbaka la jag mig i sängen men det var det inte stor idé till för jag kunde inte somna om, så jag satte på en film som jag hade börjat se och nu är den klar så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills Pernilla kommer nu.

Jag som trodde jag skulle få sova ut men larmet då jag egenterligen skulle upp ringde nu. Tror jag ska äta frukost och göra mig klar nu. Ha en superbra dag, bara två dagar kvar till Julafton! Ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback