God Jul ♥

Mitt ♥ är och jobbar nu, han började klockan 7 så klockan 6 steg han upp och efter det så kunde jag inte riktigt somna om.. Så jag steg upp klockan åtta från sängen och nu sitter jag framför datorn. Pappa & Gabbis sover än men mina småsyskon sitter och spelar tv-spel.

Jag funderar på att ta en dusch och göra mig klar men jag vet inte om jag orkar det riktigt än. Min Julafton kommer se ut såhär:

Äter frukost med pappa, öppnar presenterna från honom och myser på. Senare mot lunch skjutsar han mig till mamma i Hortlax och där kommer hela min släkt vara. Så då blir det Kalle Ankas Jul, mat & sen öppnar vi julklapparna. Sen blir det bara mys med släkten och hundarna och fiffla med julklapparna om man får någonting roligt att hålla på med. Så ser iallafall min Julafton ut varje jul, fast vartannat år är det tvärtom med vars jag är. Nästa jul är jag hos mamma på morgonen och hos pappa på kvällen.

Nu ska jag ta och försöka göra någonting annat, kommentera gärna och berätta om hur eran jul ser/sett ut. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback