Glögg, lussebullar & knäck!

Sorry, lite uppdaterat.. Jag vet.. Men jag ska försöka skärpa mig. Helgen har iallafall varit bra, Fredag blev det mys, lördag for mamma och Robban till Långträsk så vi blev hemma ensamna med hundarna. Då for vi även till Lillpite och hälsade på Christoffers farfar och farmor ett tag.

Idag så har inte så mycket hänt, mamma skjutsade hem Christoffer och jag la mig och såg film sen så gick jag över en sväng till mormor och morfar, träffade en av mina favvo hundar Tross och Janne han sov.

Efter middagen bakade mamma lussebullar så jag drack glögg och åt en lussebulle. Gott var det! Sen började jag att göra knäck! Mumms, det är bland det bästa med julen! Så det blev jätte gott.

Nu tog nyss en film slut, jag har legat och mysit med Walle till den. Det var så himla mysigt! Jag ska snart gå och lägga mig men jag hade tänkt ladda upp lite bilder först! Ciao..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback