En kväll med små syskonen.

Ikväll har jag som jag sagt varit barnvakt åt mina små syskon. Vi har spelat Junior Geni och sett lite tv. Nyss var jag ute med Nisse och rastade av honom. Jag hoppas att pappa och Gabbis kommer hem snart så Märta kan komma och hämta mig sen skjutsa mig till Christoffer där Tross är. Christoffer är och spelar hockey nu så jag ska hem till honom och sköta om Tross till imorgon då vi ska lämna han till Madde över nyår eftersom vi är uppe i Kåbban. Så ska vi hämta honom  första dagen på det nya året och ha honom tills Janne kommer hem från Kittelfjäll.

Nåja, jag ska ta och kika runt lite sen så ska jag stänga ner och packa ihop datorn så jag kan ta med den till Christoffer. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback