Dan före doppare dan.

Nu har mamma skjutsat mig till pappa, presenterna ligger under granen nu och jag sitter framför datorn. Små syskonen bråkar där nere om vem som gjorde mål i hockey, pappa jobbar fram till ett och Gabbis är på stan. Sen jobbar hjärtat också. Så det finns inte så mycket att göra mer än att sitta hära och lata.

Imorgon är det julafton, blir roligt att öppna julklappar, dricka glögg och mysa. Jag och mamma for en sväng till Dollarstore och köpte hårspray och en pipleksak åt Tross eftersom Walle och Surfie ska få en också imorgon.

Just nu sitter jag med hicka och jag får inte bort den, det är otroligt irriterande.. Har försökt hålla andan och dricka vatten men det funkade inte så bra. Nåja, jag ska ta och se om det finns någonting att ladda ner eller se på tv. God jul allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback