Dags att dejta John Blund som Märta säger?

Tror faktiskt att jag ska det, jag börjar tidigt imorgon och är så otroligt trött nu att ögonen snurrar åt alla håll.

Helgen har iallafall varit bra, fredag var vi ensamma hemma för mamma och Robban var på Havsbadet. Så vi fick pizza till middag och sen bara mysa framför tv:n till Idol. Och så klart så vann Erik som jag hade hoppats på. Men det var ju helt självklart att han skulle vinna och jag kan lova er att jag ska köpa hans platta OM det är en rock platta. Annars får det vara!

Lördag så åt vi gott, spelade Maxi Yatzy med mamma och sen la vi oss och såg film, sen film på tv. Sen åkte vi in till stan och pratade med Pernilla och sen for vi hem till henne och umgicks där. Sen promenerade jag och Christoffer hem till honom och nattade.

Idag kom mamma och Robban och hämtade mig i stan hos Christoffer, så for vi hem. Jag satte mig på datorn och sen var det mat. Vi åt någon laxsoppa med nybakad baguette. Den var riktigt god! Efter ett tag kom Christoffer för att visa att han hade satt in xenon i sina extra ljus. Så kom Pernilla på samma veva så vi åkte en sväng så visade han hur bra dom lyste. Sen for han hem så jag och Pernilla gick in och la oss för att se en film "Falling up".

Sen kring kvart över nio så övningskörde jag med min bil och skjutsade hem Pernilla, så for vi på samma veva förbi Pelle och hämtade min externa hårddisk och sen for vi hem igen.

Nu ska jag lägga mig och sussa, eller som Märta säger: Dejta John Blund! Sov gott alla, ciao!

Grattis Elisabeth på födelsedagen och grattis Linda till lillbäbisen Rasmus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback