Dags att blogga lite.

Nu har jag nukommit hem från skolan. Jag, Lovisa, Karin & Patrik har varit nere i källaren hela dagen. Tur som vi hade så kom en tant ner och bjöd oss på fika klockan två. Det var riktigt gott och då så fick vi något mättande i magen. Sen kom Stig och hämtade oss tre istället för fyra, det var skönt att få sluta tidigare kan jag lova! Vi målade golven i rummen idag, det var faktiskt rätt så roligt att måla på golvet istället för väggarna och taken.

Nåja, jag tog mig hem och nu sitter jag på datorn. Mamma håller på med middag så efter middagen ska jag plugga. Sen ska jag fråga mamma om vi kan övningsköra lite idag. Hon lovade i veckan så får se om det blir idag.

På fredag är jag ledig från skolan för då ska vi på begravningen för Desirée och Johan. Många tårar kommer fällas då. Kommer att bli en tråkig dag. Tänkte att jag ska lägga ut en låt här nere som får mig att börja tänka på Desirée.

Sen är det nästan bestämt vad vi ska göra på nyår, om Christoffer har råd så far vi upp till Kåbban och är med Märta och några andra. Det tråkiga är att jag inte fyllt 18 än men förhoppningsvis så får jag ändå gå in med pappa på krogen så jag åtminståne får sitta med dom där! Nåja, jag har inget mer att säga nu så, ciao!


Kommentarer
Anonym säger:

i kåbban är det 20

2009-12-18 | 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback