Äntligen hemma.

Christoffer skjutsade hem mig för ett litet tag sen hem till mamma. Innan det var jag på skolan och sen gick jag till Christoffer och hjälpte honom att sätta fast avgasröret på bilen. Det var första gången jag låg under en bil och skitade ner mig. Sen skjutsade Märta oss till OK för att köpa några skruvar eller nå och så for vi till Subland och hämtade mat tills oss. Så gick vi upp till Mange och åt och pratade.

Nu har jag äntligen Jullov. Så nu ska jag vara uppe så länge jag orkar sen ska jag sova så länge jag orkar med. Känns härligt! Nu är det bara Jul som väntar. Jag ska ta och se Simpsons nu, tre avsnitt sen blir det säkert nån film. Hade bra, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback