Väntar.


Ja nu väntar jag förgäves på att mitt hjärta ska komma och mysa i min famn. Det pirrar riktigt i magen, så mycket saknar jag honom. Sen är det riktigt kallt i mitt rum så det blir skönt med någon att hålla om så man blir varm.
Jag har just fixat Märtas blogg med. Den kan ni se här om ni har lust att kika på den.

Mamma frågade om jag ville baka bullar ikväll eller imorgon men då sa Christoffer att han ville mysa till film med mig. Så då står jag över tills imorgon. Så blir det nybakta bullar imorgon kväll. Mumms, kommer lägga ut bilder på det kan jag lova. Tror nästan att jag följer med Christoffer in till stan imorgon och köper en almenacka inför skolstarten eftersom jag är väldigt glömsk. Det är nog bland det bästa jag skaffat mig till skolan. Jag håller reda på det mesta då. Så tummen upp för almenackor.

Nåja, ska gå upp och prata lite med min mor nu. Jag hoppas att ni får lika mysig kväll som jag ska ha. Blir ingen uppdatering förens imorgon. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback