Jag insåg idag att jag redan har jobbat två veckor på sommarjobbet - helt sjukt hur fort tiden har gått. Jag har bara en vecka kvar sen så har en en vecka tills skolan börjar. Skönt att få en vecka innan iallafall och hitta på någonting riktigt kul innan skolan börjar.

Var för ett tag sen hos min vän Pernilla och hälsade på. Vi spelade kort och tittade tv och nu sitter jag här. Har riktigt tråkigt faktiskt. Funderar på att ta en promenad ner till hamnen och bara hänga där med Tross. Kolla ut över vattnet och bara mysa med honom. Säkert ta lite kort för att få lite fina bilder. Tror jag ska göra en skiva med bilder på Tross tills morbror och hans tjej kommer tillbaka, det kanske dom uppskattar! Nåja, jag ska iallafall gå från datorn ett tag så vi får se vad som blir. Ciao!


Kommentarer
Anonym säger:

jo,det är de =)

2009-08-06 | 21:56:58
Bloggadress: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback