Superväder!

Idag är det verkligen sommar, det känns i hela kroppen! Så jag, Christoffer, Jens och Linda samt hundarna tog oss en vända till Gläntan och badade med hundarna. Blev inte så länge men det var skönt att svalka kroppen och jag tror Tross tyckte det med. Nu är jag nykommen ut från en dusch. Skönt som bara den var det verkligen, så nu känner man sig fräsch igen.

Tänkte berätta lite om vad som hänt i helgen nu.

Fredag så for vi och hjälpte Betty innan vi for till Hattudden, där mormor och morfar hade stuga. Så vi kom dit och kom på att vi hade glömt både Tross mat, min kamera, bikini, öl m.m. Så det blev en sväng till stan igen för att hämta det, sen när vi kom tillbaka fick jag ett champangeglas - det var inte riktigt min grej så det blev cider istället. Christoffer tog sig en öl och sen åt vi grillat kött och färsk "päron"(potatis på ren svenska) samt grönsaker och beasås. Till efterrätt blev det fruktsallad med alla möjliga frukter i och glass - sommarkänslan kändes verkligen i munnen! Efter maten satte sig karlarna i bastun och sen gick dom ner till vattnet och badade neck. Jag trodde verkligen aldrig att Christoffer skulle det, den badkrukan men han gjorde det iallafall. Vi tjejer satt i inglasningen med hundarna och myste på med gitarr. Sen mot kvällen så tog jag och min morbror våra systemkameror i handen och gick ner till sjön och tog kort på fullmånen med en mångata i vattnet. Det var så otroligt vackert, jag har en massa bilder på det som jag ska ladda upp. Mycke skratt och kul har vi haft iallafall.

Lördag morgon vaknade vi och stannade ett tag på stugan, jag tog lite bilder nere vid vattnet då det var så mycket dimma att man såg bara vitt på längre håll. Sen så for vi förbi Betty ett tag och sen for Christoffer och fiskade så jag och Pernilla hade en egen kväll för oss själva. Vi spelade kort, såg Criminal minds och skrattade så magen vred sig av allt garv. Så otroligt kul vi hade att jag hoppas vi kan göra det snart igen. Vi var även över till Manges lägenhet och träffade Märta. Skit snygg var den, jätte fräscha tapeter och sånt. Sen följde Märta oss ner på Ica för att köpa något gott.

Det är som det som har hänt i helgen. Idag klockan 6 är det match för Christoffers del så då ska jag och Tross dit och kolla då grabbarna spöar skiten ur motståndarna. Nu laddar jag upp lite bilder från i helgen. Enjoy ♥

 
Denna cider är verkligen sommarens hit!

Kommentarer
betty säger:

Men ååå så snygga bilder du fångat upp

2009-08-09 | 15:39:44
Anonym säger:

reeegn = /

2009-08-09 | 18:27:26
Bloggadress: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Märtis säger:

superfina bilder gumman, speciellt när tross sitter i solnedgången :D

2009-08-09 | 20:53:49
Bloggadress: http://mlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback