Stan

Nu har man kommit hem från stan. Åkte in med Christoffer så for vi till Coop. Han handlade mat och jag handlade en almenacka inför skolan. Christoffer valde färgen. Så nu är jag fit for fight till skolan. Såg även att min lön kommer på fredag så då ska jag över till mormor och morfar och ge dom pengarna jag lånade. Sen så är det bara att spara till min tatuering som jag ska göra. Jag är riktigt spänd över att göra den. Jag hoppas verkligen att den kommer bli som jag vill ha den. Nåja, färdig pratat om det. Idag blir det att baka bullar med mamma så jag ska lägga upp bilder sen på hur dom blev och så. Kommer bli skit gott. Bara så ni vet så gillar jag inte kanelbullar så det blir chokladbullar som vanligt för min del. Finns inte godare bullar än chokladbullar. Nåja, jag börjar bli hungrig så jag ska upp och kolla om det finns någonting att göra sallad med.


Min almenacka och 7 ämnes block.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback