Sleepy head.

Jag är riktigt glad nu, jag har äntligen fått igång min Mp3 som jag nu inte kunnat använda sen i vintras då det tog slut batteri och den vägrade ladda på min dator, min dator tog inte ens imot den. Så jag testade nu ikväll på min mammas dator och det funkade, så nu har jag lagt in lite musik och nu ska den få stå och ladda över natten. Är nästan uppspelt av att den funkar. Jag fick den av mitt hjärta på Julafton för ca 2 år sen och älskar verkligen den. Och speciellt för att den är limegrön  - min favorit färg.

Jag och mamma har då handlat det mest klart inför resan. Nu fattas det bara - baguette, kyckling och skavsårs plåster. Sen är jag fit for fight. Ska gå igenom listan imorgon då jag kommer hem från middagen och packa ner allt förutom maten. Så blir det nog att lägga sig gode tidigt så jag orkar upp.

Nåja, nu ska jag lägga mig i sängen och lösa en sodoku sen ska jag sova. Sov gott!


Såhär ser den ut fast den är grön med blått ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback