Skoldag nr 2

Nu har jag just gjort mig klar. Hjärtat sov hos mig till idag så jag sitter på mammas dator uppe för att inte väcka honom. Igår fyllde min älskade pappa 49 år, grattis! Så vi var förbi honom och fick god tårta. Så hade min faster lämnat två ungsformar i glas som jag och Christoffer fick av hon så fick pappa en lampa som han inte visste vars han skulle ha så vi fick den med. Riktigt fina var dom.

Igår efter skolan kom Christoffer och hämtade upp mig så for vi till Öjebyn och hämtade Betty, eller vi körde hennes bil till Coop och handlade med henne. Sen blev vi bjudna på god mat dära, tack! Lövbiff och strips, det var verkligen gott! Sen for vi tillbaka till stan och Christoffer switchade deck. Efter det gick vi upp till han och han tog en dusch. Sen for vi till Patriks lägenhet där Pernilla var och tog hand om Tyson så  vi höll henne sällskap med kortspel. Sen var vi då hos pappa och efter det for vi hem till mig och myste framför tv;n.

Idag ska jag vara hos Pernilla så jag far dit efter skolan och väntar på henne dära. Så blir väl ett inlägg då jag kommer dit skulle jag tro. Ska vara hos henne tills imorgon. Så vi ska mysa på och imorgon klockan 11 ska jag provjobba på Café Piteå och se hur det går. Om jag får det blir det nog att jobba under dagarna varannan fredag och lördag. Nåja, nu ska jag ner och hämta upp mina saker sen ska jag äta frukost och promenera iväg till bussen. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback