Sista dagen.

Nu far vi imorgon klockan 6 på morgonen till Kebnekaise, har laddat mp3n för fullt med ström och låtar. Så ikväll blir det att packa allting. Det blir middag hos svärmor ikväll och sen kanske lite mys med hjärtat. Men nu är det verkligen nära. Jag ska ta och fixa mig lite och sen knalla iväg till bussen med mp3 hörlurarna i öronen.

Vi har då bara måleri idag, vet inte om vi ska ha praktiskt eller teoretiskt men jag tar med mig kläderna ifall att. Jag vet då att vi ska prova våra nya kläder idag. Blir kul att få nya byxor och tröja. Nu ska jag ta och dra iväg så jag hinner med till bussen. Ha det bra! Puss


Kommentarer
Anonym säger:

trevlig resa

2009-08-26 | 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback