Sista dagen - nu är det över.

Tack och lov, nu jobbar jag inte mera i sommar. Jag hade sista dagen idag på sommarjobbet för kommunen. Det har varit riktigt roligt men jobbigt. Jag var och lämnade antalstimmarna jag jobbat idag så jag kanske får mina pengar nu redan i Augusti. Då ska 1500 kr till mormor och morfar, sen ska jag spara resten till min tatuering som jag ska göra. Så har jag varit in till Café Piteå och hört om helgjobb, jag ska dit och provjobba till veckan nångång då hon har lagt scheman för deras persnonal. Jag hoppas att jag får bli anställd dära och käna lite extra pengar som jag kan lägga undan.

Nåja, väntade iallafall tills Pernilla slutade så följdes vi. Så nu ska jag börja laga mat, jag är jätte hungrig. Köttbullar och makaroner blir det idag. Nu ska jag börja med det, vi hörs! Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback