Tillbringad tid med en bästa vän.

Efter att jag ätit middag så övningskörde jag och mamma till pappa där jag hämtade moppen och for till Hemmakväll för att möta upp Märta. Så valde vi två filmer "Welcome to the jungle" och "Kenny starfighter". Den första är ingenting jag rekomenderar. Jag hatar filmer där dom filmar "själva" och det gjorde dom i den filmen så vi spolade fram lite och sen slog vi på den andra. Den var roligt, vi fick oss några skratt.

- Ni ska väl inte pussas och sånt nu, ne ingenting sånt. Jag vill ha action, ne jag vill ha glass, ne action, ne glass, ne action. Ne jag vill ha båda!

Vi skrattade riktigt mycket till det. Låter kanske inte så roligt hära men se filmen så får ni säkert er ett skratt. Efter filmen så satte vi oss vid köksbordet och snackade till kortspel. Det bästa men bästa vänner är att man kan prata om allting och samtalen tar aldrig slut. Jag har tur som har bästa vänner!

Halv elva ringde mamma och sa att hon skulle fara på tio minuter så jag for hem till pappa och väntade dära och nu sitter jag här hemma framför datorn och lyssnar på Absolute Rock Anthems 2 och min älskade hund ligger bredvid mig och sussar. Det ska jag snart också göra. Jag tänkte jag skulle upp tidigt imorgon och ta bussen in till stan för att shoppa lite. Vi får se vad jag hittar, kommer nog upp bilder på det imorgon om jag hittar någonting. Sen blir det förmodligen att umgås med Pernilla under kvällen.

Nåja, nu ska jag ta och göra lite annat. Sov gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback