Mat

Nu är det alldeles strax dags att börja steka kycklingen som vi ska äta idag. Kommer bli riktigt mumsigt med potatissallad till också. Christoffer ska och provträna med Alter idag och går det bra så börjar han nog att spela fotboll igen. Roligt för honom eftersom han är så duktig med och hans knän krånglar ju inte så mycket nu mera, vi får bara hoppas på att dom inte börjar igen. Men jag är glad för dig hjärtat att du hittat dig någonting att brinna för.

Eftersom hjärtat ska och spela så ska jag och Pernilla umgås ikväll. Christoffer lär säkert vara med oss då han kommer hem. Vi får se vad vi hittar på jag och hon. Men ska höra av mig till henne då vi har käkat iallafall.

 Det var föresten jätte dåligt väder i dag under dagen - det innebar regn. Men nu är det då inte det längre men inte bra väder heller men det är lite skönt med svala en dag också. Jag tog hem ett recept på någonting gott från jobbet idag som jag gjorde. Jag vet inte riktigt vad det heter men det var som en mousse som man stoppade i frysen och skulle ta ut efter ett dygn och låta den tina lite så var det typ som glass med bär i. Riktigt gott var det iallafall.

Nu ska jag gå och steka så det är klart då vi ska käka. Hoppas ni får en kanon bra dag. Det ska jag ha med Pernilla. Puss på er.



Kommentarer
♥ novembersara - det lilla extra. säger:

Fin blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

2009-08-12 | 15:52:39
Bloggadress: http://novembersara.blogg.se/
Anonym säger:

det är ganska olika =)

2009-08-12 | 16:01:59
Bloggadress: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback