Ingen rubrik.

Just det, idag har jag ingen rubrik att skriva. För vet inte vad jag ska skriva igentligen. På jobbet har det iallafall gått jätte bra. Bakade negerbollar ("chokladbollar") till personalen imorgon då det är min sista dag. Så då ska vi fika. Jag höll på att få en persika i huvudet idag av Zara då hon skulle kasta den på Niklas. Så sa jag " Tur att den inte for i mig! " Så hon sa, det är din sista dag imorgon. Jag hoppas att dom inte kommer göra någonting, gillar inte att bli överaskad på det sättet. Men det återstår att se imorgon. 

Efter jobbet mötte Pernilla och Tyson mig på jobbet och så prommade vi mot Acusticum för att hämta Tross. Sen bar det mot stan igen och så satte vi oss och spelade kort. Så kom mamma förbi och visade att hon hade köpt en vandrar ryggsäck som jag kan ha då vi far till Kebnekaise. Suveränt bra! Så till veckan ska vi kolla igenom allt och sätta upp tältet m.m för att kolla så allting funkar och är helt. Blir perfekt det här. Jag längtar verkligen till skolan känner jag. Ska bli riktigt roligt nu när man går det man vill - Måleri. Nåja, ska vara med Pernilla ikväll också efter att jag ätit.

Jaja, nu ska jag kila. Ha det bra! 

Kommentarer
Anonym säger:

jodå =)

2009-08-13 | 22:18:23
Bloggadress: http://josefinesoderberg.blogg.se/
johanna säger:

var bara tvugen säga att jag gilla din bild kommer inte på vad det heter nu den du har högst upp iaf SKIT SNYGG men de är du ju alltid ;) haha

2009-08-14 | 15:45:22
Bloggadress: http:// ohannna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback