Imorgon drar vi.

Imorgon drar nu, jag har packat allting klart idag och är riktigt mätt än av palten vi fick, tack svärmor. Sen for jag och Christoffer till honom och var där ett tag. Pernilla kom förbi för en sista hejdå kram. Skönt att det gick bra stumpan!

Nu ska jag bara upp och ladda in lite musik i mp3;n sen blir det sängen för min del så man orkar upp imorgon. Sen bär det av. Agnes gav mig Daniels tröja som jag skulle ta med till honom imorgon så jag får inte glömma den, men jag tror inte att jag kommer att göra det. Jag ska försöka. Så nu är det packat och klart, allt föruom maten som måste ner imorgon. Nu ska jag fixa mp3n. Kanske hinner in ett snabbinlägg imorgon innan jag far annars är detta sista innan söndag iallafall. Jag kommer sakna er alla, puss på er!


Jag kommer sakna dig speciellt mycket ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback