I'M HOME.

Yes, nu är jag äntligen hemma. Eller vi alla är hemma och det är så gudomligt skönt att det är inte sant! Jag kommer att skriva ett inlägg om hela resan men det blir verkligen inte ikväll, har varken ork eller vilja för det. Men det har verkligen varit en toppen upplevelse fastän jag inte nådde toppen. Men jag är glad över att jag tog mig till fjällstationen, det var verkligen en utmaning för mig med fullpackad ryggsäck på ryggen.

Jag kan avslöja att hemresan gick på halva tiden som tog att gå dit. Och vi gick snabbt som bara den, samma tempo hela tiden.

Mitt hjärta stod och väntade på dig på bussterminalen vid skolan och skulle skjutsa hem mig för han ville pussa lite på mig. Han kunde inte hålla sig tills imorgon, min sötnos! Jag blev riktigt glad, jag har saknat honom och han vet jag har saknat mig jätte mycket.

Nu är jag iallafall hemma och har hängt upp alla blöta kläder och tältet. Så nu ska jag lägga mig i sängen och lösa en sodoku och sen ska jag sova. Jag far nog till pappa imorgon så det blir nog inget inlägg imorgon iallafall. För då vill mitt hjärta att jag ska komma förbi. Sov gott allesammans, bilder kommer senare!

Kommentarer
betty säger:

Åååå gumman vad bra nu lyckades ta dig dit ialla fall..ler med all pckning å allt...



ja han har saknat dig det vet jag..han ringde mig på lördagen å tala om dig så..ler men men håll till godo...pussar å kramar de lär du få mer av....



pözz ha en bra dag i skolan nu.

2009-08-31 | 08:08:07
Mia säger:

Faktiskt inte just headern. Jag har sysslat med PS förr men har aldrig installerat det på min dator. Dessa bilder är bara redigerade i Picasa, paint & lite andra mixprogram :)

2009-08-31 | 23:58:55
Bloggadress: http://miaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback