Hundvakt.

Inte är det ofta man är uppe den här tiden på helgerna men vad gör man inte för en vän. Märta och Mange skulle till IKEA och Ullis är bortrest så jag ska ta hand om Nelly tills Märta och Mange kommer tillbaka. Såklart att jag ställer upp för min bästa vän! Hon är lite ivrig just nu då varken Ullis eller Märta är här men det kommer nog gå bra. Så nu ska jag ha henne tills dom kommer tillbaka sen så ska vi till Hortlax och vara med våra hundar då mamma och Robban ska bort. Sen i veckan från Onsdag till Lördag så ska jag och Christoffer vara hundvakt åt Tross, det är min morbrors tjejs hund. Dom ska till Gotland så då blir vi hundvakt. Men det gör ingenting, blir kul.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra mer än att vara med Nelly, blir väl att ligga och mysa med henne till Criminal Minds. Så ska jag läsa färdigt Blogg guiden och göra en lista. Nu ska jag ta och vara med Nelly så hon lugnar ner sig lite. Ha en bra dag!

Märta och Nelly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback