Hello my friends.

Tänkte att jag skulle uppdatera lite om igår.

Jag och Pernilla gick ner och handlade på Ica så hämtade Christoffer upp oss dära så for vi till Horsträsk och hälsade på pappa och massa andra där. Sen blev det kräftskiva - gudomligt gott var det. Tack pappa så mycket för en underbart god middag. Pernilla fick väl inte mycket till middag, hon åt majskolvar (två stycken) och blev mätt. Christoffer åt marinerat och grillat kött med potatissallad, själv åt jag då kräftor.


Christoffer fiskade en sväng och jag och Pernilla tog lite kort. Kul hade vi iallafall! Efter att vi varit i Horsträsk så ringde Pernillas mamma och frågade om vi ville vara barnvakter under kvällen. Så jag och Pernilla mötte upp Knas och Mats som skjussade oss dit. Så satt vi och skrattade till gamla foton på dom då dom var små. Riktigt kul var det att kolla på dom. Sen blev det kortspel, tjejsnack och mys till film under kvällen. Det var faktiskt riktigt roligt och avslappnande på något sätt. Kring halv 3 så for vi hem med en taxi för att sova.


Idag vaknade jag och hjärtat kring 10 tiden och steg upp. Jag klädde på mig och satte mig framför datorn ett tag. Sen följde Märta mig ner på Ica och handla lite sen så började Christoffer att städa och jag diskade. Sen gjorde vi oss lunch och nu sitter vi hära. Mamma ska komma och hämta mig senare så ska vi förbi pappa och hämta alla saker där eftersom jag far till henne. Sen ikväll så ska jag vara med Märta, vi ska hyra en film och mysa på. Det var ett tag sen jag var med henne nu och jag vet att vi kommer få det jätte trevligt.


Nåja, jag har just bränt en cd med bilder på Tross till Janne och Desirée. Tror att dom kommer tycka om den eftersom det är riktigt fina bilder på den! Nu ska jag gå. Ha en bra dag.

Fotbolls match, Alter - Svensbyn - 3-4

Middag i Horsträsk:


Kommentarer
Anonym säger:

jadå =)

2009-08-16 | 14:30:24
Bloggadress: http://josefinesoderberg.blogg.se/
pernilla säger:

jag älskar dig!♥

2009-08-16 | 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback