GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Grattis min älskade vän till körkortet, så skönt för dig att du äntligen har det! Grattis och åter grattis Märta.

Idag efter skolan så åkte jag, Mimmi och Emelie hem till Mimmi och provsatte upp tältet, måste få säga att vi var gode duktiga. Vi klarade galant så det blir gjort bra uppe på Kebnekaise. Och vi fick veta idag att det blir att fara på Torsdag. Så då sticker vi, kommer verkligen sakna mitt hjärta och min familj + vänner fastän det bara är torsdag - söndag. 

När vi var klar med tältet så kom Märta och hämtade upp mig, så vi körde omkring - for till henne en sväng. Tvättade bilen i skuthamn, for till dollar, Ö o B och så lämnade vi igen nå filmer. Sen så skjutsade hon hem mig till Hortlax och nu sitter jag hära. Jag har spelat lite Fameville på facebook men det började lagga så jag la av med det.

Mitt hjärta har match idag som jag tyvärr inte kan fara och kolla på. Väldigt synd eftersom jag tycker om att se då han gör det. Men det finns andra matcher att se sen så jag håller tummarna för vinst iallafall. Eftersom jag och mamma måste och köpa all mat och allt annat som behövs inför resan så hinner jag inte till matchen. Sen ska det provas packas och sånt eftersom jag är bjuden på middag hos Betty imorgon eftermiddag på palt. Det ska bli gott, då är man väl förberedd inför resan (med palt i magen alltså.)

Idag blir det bara jag och mamma som ska äta, så vi ska äta taccos, har verkligen tjatat om det nu i säkert en vecka och nu blir det av. Mumms, jag älskar taccos! Det är en sak som står klar iallafall.

Hoppas ni får en bra dag idag!



Söta, snälla, älskade vän. Det är klart att jag ställer upp i ur och skur. Jag blev helt förskräckt då du var ledsen idag men eftersom jag vet vad det handlade om så förstår jag dig. Du ska se, det kommer att gå bra. Allting kommer att gå fint, du ska inte behöva vara rädd. Du vet vars jag finns och att du alltid kan prata med mig, vilket tid som helst på dygnet så ställer jag upp. Jag är glad att du kan lita på mig och att du kan anförtro dig till mig som du gör och jag är glad över att jag kan få dig att skratta även i dom mörkaste stunderna. Du betyder så oerhört mycket för mig darling. Tack för att du är min vän,
jag älskar dig ♥

Kommentarer
Anonym säger:

tors - söndag :)

2009-08-25 | 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback