Godnatt.

Nu sitter jag hos Pernilla, här har jag spenderat kvällen. När jag kom hit gick vi ner i tvättstugan och satte igång tvättmaskiner sen gick vi upp och då kom Pernillas bror Patrik och hennes kusin Mats förbi med sina datorer. Så vi satt och pratade och skrattade, roligt var det faktiskt. Sen gick vi ner i tvättstugan en sväng till och senare när dom for hem så gick vi ner och hämtade upp tvätten. Resten av kvällen spenderade vi genom att spela kort och prata. Nu har vi nyss sett klart NAVY CIS och ska nog snart lägga oss så vi får sova. Jag uppdaterar imorgon om vad som ska ske då. Sov så gott alla.

Måste bara få säga att jag tycker att om man ska klaga på någon så kan man faktiskt stå för det man säger och inte skriva anonymt. Men antagligen är det väl för att dom vet att man kan alltid ge svar på tal till dom. Stå för vad ni säger om ni ska säga någonting alls, annars kan det likagärna vara. Vem bryr sig om någon som kommenterar anonymt och klagar, ja inte jag iallafall. Tycker bara det är löjligt att man inte kan stå upp för sig själv men man måste klaga på andra.

Kommentarer
betty säger:

Vem har nu klagat då? å om vadå?



självklart skall man stå för de man tycker...bättre de än att va tyst å vara anonym..

2009-08-18 | 07:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback