Godmorgon Sverige.

Nu är jag hemma hos mamma, åkte med bussen som gick 25 minuter efter att  vi vaknade. Annars hade jag varit tvungen att vänta i flera timma på nästa. Så det var lika bra. Jag har sovit jätte bra inatt, kanske inte Pernilla eftersom jag  tog upp jätte mycket plats i sängen. Men sån är jag, undra varför. Tror jag råkade sparka ner Christoffer då vi hade nyblivit tillsammans. Pinsamt läge att få höra det. Men jag förvarnade Pernilla innan vi somnade så hon sa bara åt mig.

Jag hade iallafall jätte trevligt igår, vi skrattade som bara den under tiden Patrik och Mats var där. Sen blev det lite tystare, ingen aning om varför. Vi kanske blev trötta. Pernilla hade varit på sjukan på morgonen och tagit blodprover så hon hade plåster i båda armvecken. Så jag frågade om jag fick dra bort dom och då sa hon "Ne, du får göra det då Patrik och Mats varit här för dom kommer störa sig på det." Och hon fick faktiskt några kommentarer om det. Sen så satt vi och spelade kort över bordet och jag störde mig på plåstret jätte mycket så jag lutade mig över bordet och sa vänta. Så tog jag tag i plåstret och drog bort det. Hon skrek rakt ut och hennes bror och kusin började asgarva.

Senare på kvällen skulle Pernilla förklara att hon hade blivit avstulen kläder i tvättstugan tidigare så hon ville ner och hämta upp dom. Det slutade med att hon sa " Men jag har ju blivit avsugen kläder... " Det var riktigt roligt, vi garvade så magen vek sig.

Nåja, mitt hjärta ska komma förbi idag och vara med mig. Känns så tomt att sova utan honom vid min sida när man är van det. Jaja. nu ska jag göra lite annat. Ha en bra dag, uppdatering kommer senare!

Kommentarer
pernilla säger:

hahaha, roliga tider!;)

2009-08-18 | 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback