Godmorgon

Nu är jag vaken, mamma kom in i rummen och sa att hon lämnar pengarna på bordet som jag skulle få till kläder - 1000 kr. Tack så himla mycket mamma, jag älskar dig! Så nu ska jag åka tjugo över tio till stan och kolla runt lite. Måste också bara tillägga vad min mormor sa. Jag fick ett sms av min morbror för några dagar sedan att han hade anmält sig till en fotokurs på medborgarskolan och tyckte att jag skulle göra det med, sen sa han att jag skulle prata med mormor. Så när jag gick över dit igår för att hämta Audi-nyckeln så frågade hon om jag ville gå på den och det är klart att jag sa ja. Då sa hon "Jag vet att du inte har råd med att gå på den, så jag ska betala den åt dig" Jag har så gudomligt generös släkt att det finns inte ord att beskriva det med. Tack mormor, du är underbar! Nu måste jag hoppa i en dusch och göra mig klar, Bilder kommer på det inhandlade senare! Puss.


Min älskade mamma och älskade mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback