Godmorgon.

Nu sitter jag på datorn och väntar på att mitt hår ska torka lite. Jag hatar att föna håret då det är jätte blött. Då känns det bara som om det aldrig ska bli torrt. Nåja, ska om ett tag dra till jobbet - näst sista dagen nu! Yes, skönt. Så skönt. Jag och min handledare ska sätta oss ner idag och skriva papprerna eftersom han inte är där imorgon men det gör ingenting alls.

Uppdatering från igår.

Igår så var jag med Pernilla efter att jag hade ätit middag och Christoffer var på fotbollsträning. Sen när han slutade den så for vi till Betty och fikade, där var även Robba och Jenny. Så vi satt och pratade och åt god tårta och godis. Efter det när vi for hem så sa Christoffer " Kolla bak " och jag ser en rosa solnedgång. Jag bara vi far och hämtar kameran och tar kort! Så jag ringde Pernilla och frågade om hon skulle följa och klart hon ville det. Så vi for mot öjebyn och ser hur den rosa solnedgången börjar försvinna och med tiden som tog att fara ditt Öjebyn igen. Så var den borta, men då körde vi upp på ett berg som var vid soptippen och fick ändå vackra kort. Kolla in dom här nere.


Kommentarer
Anonym säger:

hehe,ja =)

2009-08-13 | 08:34:34
Bloggadress: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback