Fotbolls match.

Idag har hjärtat fotbolls match, han är riktigt taggad kan jag lova. Det är i Svensbyn med hans nya lag som dom ska spela. Blir kul att titta på - jag och Tross.

Igår kväll så var Pernilla med oss, vi myste till film med godis och dricka och spelade lite kort. Kul hade vi iallafall. Vi får snart ta att göra om det gumms. Jag och hjärtat fortsatte att se filmen och efter den blev det en prommis med Tross och sen sängen då han fick veta att han ska ha match.

Så nu har vi gått ut med Tross så Christoffer sitter och äter frukost och jag ska hoppa i en dusch sen äta frukost. Dags att göra det nu så man hinner göra sig klar med. Hoppas ni får en trevlig dag, jag tar med mig min systemkamera och fotar lite. Bilder kommer senare om jag nu inte glömmer den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback