Förlåt för dröjningen.

Kom nyss hem från en lång promenad och bus med Tross. Igår så hade vi filmkväll plus att jag trodde att jag hade glömt min strömkabel till datorn så jag uppdaterade ingenting men nu är jag back in the game. Har varit nere vid Nolia och busat med Tross, så har han fått svalka av sig i vattnet. Sen var vi förbi pappa och sa hej. Han bjöd mig på en vamkorv så jag fick i mig någonting. Gott var det iallafall. Så nu är jag hemma, väntar på att hjärtat ska komma upp så jag kan gå ner och boka en tvätt tid. Sen ska jag och Tross gå över till Pernilla då Christoffer ska och fiska. Ska vara där ett tag och hälsa på. 

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på senare, vara med Tross så klart men vad vi ska hitta på!? Någon som har ett förslag till vad man kan göra i en stad som Piteå? Laddar iallafall upp lite bilder från igår då jag och hjärtat var nere med Tross vid Nolia och busade/badade. Enjoy.


Kommentarer
Anonym säger:

okej, snart match= )

2009-08-06 | 17:15:35
Bloggadress: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Lisa säger:

fin hund :)

2009-08-06 | 17:32:19
Bloggadress: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback