Dagen kommer att se ut såhär.

Jag åt lunch med Pernilla klockan ett på hennes jobb så satt vi och pratade om ikväll eftersom jag ska vara med henne ikväll. Eller rättare sagt då jag har ätit. Vi ska bara mysa på med film, kort och sånt som vi brukar. Är faktiskt riktigt trevligt att bara ta det lugnt. Hennes bror och kusin skulle vara dära nu men vi får se om dom är kvar då jag kommer dit, dom skulle låna Pernillas internet då han inte har något i sin lägenhet eftersom han igentligen bor i Stockholm. Men nu ska jag ta och städa upp i rummet sen ska jag nog upp och äta mat sen blir det att dra till min kära vän. Hoppas ni får en bra kväll med!

Kommentarer
Victoria säger:

2009-08-17 | 18:07:40
Bloggadress: http://ohvicky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback