Before the bed.

Nu hade jag tänkt uppdarera lite och sätta ut lite bilder från idag. Jag kom nyligen in från en promenad med Tross. Kvällsprommis - ni vet! Så det var riktigt skönt. Jag tänkte lita på honom lite så jag släppte honom lös och det gick hur bra som helst. Jag gjorde faktiskt också som jag skrev i tidigare inlägg. Jag och Tross gick ner till hamnen och tog med oss kameran. Så låg vi i gräset och busade & myste på. Jag älskar den känslan då en hund tittar på en med sina snälla ögon och man ser rakt igenom den. Man ser kärlek till en, otroligt att han fått sånt förtroende för mig redan. Han är verkligen en toppen hund!

Sen när jag låg och såg film så kom Pernilla förbi och spelade lite kort med mig medans hon väntade på en hemlis. Har inte tänkt avslöja så mycket i bloggen eller överhuvudtaget eftersom det är mellan dom som hon har förtrott sig till.

Imorgon blev jag och hjärtat bjudna på grillfest i mormor och morfars stuga. Vi ska sova dära då för Christoffer ville ta sig några bärs så det blir nog fint det. Vi får sova i bodan medans mamma och Robban sover i husvagnen som dom ska ta dit. Blir säkert jätte trevligt, blir att ta med kameran så det kommer säkert någon uppdatering med bilder men kommer nog mest att lägga ut på Facebook eftersom man inte har någon gräns på uppladdningen. Nu ska jag iallfall ladda upp lite bilder dära sen ska jag gå och sova. Godnatt allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback