Åska och regn

Nu åskar det och dundrar utanför oss. Jag har Surfie i knät eftersom hon var så rädd. Walle försvann bara, så jag gick och letade efter honom och hittade honom under trappen skakades. Stackaren, men han har iallafall hittat sig ett ställe där han känner sig mer säker när det åskar. Jag tycker att det är mysigt med åska och dunder, iallafall om man sitter ute i en inglasning med tända ljus och det är mörkt ute. Jag brukade göra det då jag var mindre.

Ni kanske har sett att jag har fixat till min blogg lite. Vad tycker ni om den? Jag blev faktiskt riktigt nöjd, jag är inte helt klar än. Men det är en början iallafall. Jag ska försöka fiffa upp den lite mera då jag hittar lite olika knep. Jag vet inte riktigt vad ännu men vi får se vad som blir gjort. Håll utkik.

Hjärtat skulle komma till mig efter att han hade duschat och ätit så jag ska kolla om det går någonting på tv som vi kan mysa till. Nu ska jag se efter om jag hittar någonting mer till bloggen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback