All alone.

Happ, vad ska jag hitta på nu då? Har absolut ingenting att göra. Märta kom för ett tag sen och hämtade Nelly som blev riktigt glad över att se henne, Christoffer är än och fiskar. Jag börjar bli hungrig efter middag. Men dom lär väl bli borta ett bra tag till. Imorgon ska Christoffer till Luleå och slita lite. Jag därimot ska vara med min kära vän Pernilla och om det är bra väder som det står att det ska vara så ska vi dra till Norrstrand och sola så vi blir lite bruna. Försöka iallafall! Blir kul att prata lite med henne, bli uppdaterad och uppdatera! Hihi, I love our talks ♥ Vi har alltid roligt och har alltid någonting att dela med till varandra. Jag vet inte varför men jag kallar henne Peppenilla. Nåja, slut pratat om det.

Skulle vilja sätta igång en diskution här på bloggen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska komma upp med för kul. Spelar ingen roll om ni kommenterar anonymt, bara kul att diskutera lite. Kanske om Jacksons död? - Alla tror ju inte att han är död, utan att han fejkat sin död för att starta ett nytt liv. Finns en massa you tube klipp där dom misstänker saker. Ganska intressant faktiskt. Sen kan man också kommentera lite om Lady Gagas outfits. Vem vill gå och ha på sig en massa grodor? Eller kläder som en sexförbrytare. Tycker det helt har gått ut från spåret för henne. Sen är hon luspank med för att hon spenderar alla pengarna på dom knäppa outfitsen. Vad tycker ni om detta, eller tror också. 

Dags för mig att kolla runt på lite sider. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback